Aktualności

Ostatni wyścig sezonu, czyli Kaczmarek Electric w Wolsztynie

dodano: 02.10.2017 | komentarzy (0)

Prawdopodobnie był to dla nas ostatni wyścig w sezonie, podobnie jak dla wielu zawodników, którzy przyjechali do Wolsztyna na zakończenie całego cyklu Kaczmarek Electric MTB. Warunki pogodowe były znakomite, trasę znaliśmy doskonale, ponieważ wyścig odbywał się na naszym podwórku ;) Z naszej ekipy wystartowała dwójka zawodników, Rafał i Marcin...

Czasówka - Bodzyniewo

dodano: 20.08.2017 | komentarzy (1)

W dniu dzisiejszym dwójka naszych zawodników udała się do Bodzyniewa na czasówkę, którą znamy doskonale, ponieważ byliśmy na pierwszej imprezie organizowanej w tej miejscowości :) Trasa nas nie zaskoczyła, bo nie mogła, ale pozytywnie zaskoczył na stan dróg, który z roku na rok jest coraz lepszy! Tegoroczna edycja odbyła się wcześniej niż zwykle, dzięki czemu mieliśmy przyjemne warunki pogodowe. Przyglądając się liście startowej wiedzieliśmy, że wyniki będą dobre, ponieważ przyjechało wielu klasowych zawodników. Nasze przewidywania się potwierdziły. Wielu zawodników uzyskało znakomite rezultaty, my także ;) Przyglądając się zawodom z roku na rok widzimy jak mocno rośnie poziom sportowy tej imprezy! Wyniki naszych:

Solid Race - Krzywiń

dodano: 16.08.2017 | komentarzy (1)

15 sierpnia wystartowaliśmy w wyścigu Solid Race, który odbywał się w Krzywiniu, niedaleko Leszna. Słońce od samego rana zapowiadało udane zawody i tak też było! Ale od początku. Patryk z Olą obrali kierunek z Wolsztyna na Nowy Tomyśl, gdzie zgarnęli Marcina. Następnie postój w Nowym Tomyślu, gdzie zabraliśmy jeszcze jednego Marcina! Jechał z nami kolega z teamu Berotu, Marcin Intek. Im nas więcej, tym weselej w aucie ;) Każdy wyczuwa wtedy atmosferę zbliżającego się ścigania.

VII Supermaraton Jastrzębi Łaskich 2017

dodano: 05.06.2017 | komentarzy (0)

W sobotę popołudniu nasi zawodnicy wyruszyli do Łasku, gdzie odbywał się kolejny maraton z cyklu Supermaratony. Po dotarciu na miejsce zawodnicy udali się po pakiety startowe, a następnie zameldowali się w hotelu. Mając jeszcze trochę wolnego czasu wybrali się na krótki spacer po mieście. Rynek w Łasku robi wrażenie – szczególnie wieczorem.

W niedzielę rano po śniadaniu udali się na start maratonu.  Startujący zawodnicy zostali rozdzieleni droga losowania na poszczególne grupy startowe puszczane co 2 min. (zawody w ruchu otwartym)

Konwa Bike Race - Nowy Belęcin

dodano: 07.05.2017 | komentarzy (2)

W dzisiejszy weekend dwójka naszych zawodników udała się do Nowego Belęcina na wyścig w ramach Leszczyńskiej Ligii Rowerowej. Wyścig był rozgrywany na pętlach, 3 dla dystansu MINI i 5 odpowiednio dla MEGA. Dokładnie takich samych jak na początku sezonu, gdzie każdy może się sprawdzić po zimie w czasówce rozpoczynającej sezon. Trasa nie należy do najłatwiejszych, z dwoma "konkretnymi" podjazdami w końcówce każdej pętli!